membrete2

Benvinguts

Els cicles formatius que oferta l’IES Veles e Vents pretenen formar tècnics qualificats professionalment, capaços d'integrar-se en el sistema productiu de les empreses del sector audiovisual i d'espectacles.

L'equip educatiu del Departament d’Imatge i So ha elaborat les programacions seguint els currículums de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i de l'experiència adquirida després d’anys dedicats a la formació.

Esdeveniments destacats

4a Mostra de treballs dels alumnes de 2n curs 2016-2017

L'IES Veles e Vents organitza la 4a Mostra de treballs d'alumnes d'Imatge i So.

El pròper dijous 2 de març a les 20:00 h el Saló d'Actes del Grau de Gandia acollirà la 4a Mostra de treballs d'alumnes d'Imatge i So de l'IES Veles e Vents. El certamen ha estat organitzat pel professorat i alumnat d'aquest centre educatiu de la Safor perquè la gent de l'entorn social del centre, i diversos professionals del sector, puguen conèixer quines produccions audiovisuals, fotogràfiques i sonores realitza l'alumnat d'aquest cicles formatius.

La Mostra està organitzada en forma d'una gala on l'alumnat mostrarà els seus treballs classificats per categories on hi haurà tres finalistes i un guanyador. Els treballs que es podran veure inclouen produccions de videoclips, spots publicitaris, curtmetratges, gravacions musicals en estudi, doblatges i fotografies. I totes elles han estat realitzades com a treballs de les diferents assignatures que s'imparteixen als cicles formatius d'Imatge i de So.

En paraules del cap de departament, Natzari Lorente, “la mostra és l'esdeveniment on a més de poder descobrir treballs d'alta qualitat, interactuen els distints cicles d'Imatge i So impartits al Veles e Vents, per a posar en escena, un espectacle que cal anar a veure”. Per al director del centre, Toni Fornet, “la cita del dijous és un moment ideal per trobar-nos totes aquelles persones que creiem en la formació professional entorn un esdeveniment que demostra l’interessant d’aquests ensenyaments i com, des dels centre públics, oferim formació laboral amb la realització de productes que per la seua qualitat poden estar a qualsevol mitjà de comunicació o espectacle”.

Gravació Musical al Teatre Serrano en directe

Els alumnes de 2n de So gravaren en directe l'actuació del grup PROESO format per més de vuitanta músics. En el següent link podeu escoltar la gravació íntegra: Gravació música Teatre Serrano en directe.

Ensenyament públic

Accés a Intranet per al Professorat