membrete2

Benvinguts

Els cicles formatius que oferta l’IES Veles e Vents pretenen formar tècnics qualificats professionalment, capaços d'integrar-se en el sistema productiu de les empreses del sector audiovisual i d'espectacles.

L'equip educatiu del Departament d’Imatge i So ha elaborat les programacions seguint els currículums de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i de l'experiència adquirida després d’anys dedicats a la formació amb la col·laboració de les empresses del sector.

Esdeveniments destacats

5a Mostra de treballs dels alumnes de 2n curs 2017-2018

L'IES Veles e Vents torna a organitzar la 5a Mostra de treballs d'alumnes d'Imatge i So.

El dimecres 28 de febrer a les 20:00 h el Saló d'Actes del Grau de Gandia acollirà la 5a Mostra de treballs d'alumnes d'Imatge i So de l'IES Veles e Vents. El certamen ha estat organitzat pel professorat i alumnat d'aquest centre educatiu de la Safor perquè la gent de l'entorn social i familiar del centre, i diversos professionals del sector, puguen conèixer quines produccions audiovisuals, fotogràfiques i sonores realitza l'alumnat d'aquest cicles formatius.

La Mostra està organitzada en forma d'una gala on l'alumnat mostrarà els seus treballs classificats per categories on hi haurà tres finalistes i un guanyador. Els treballs que es podran veure inclouen produccions de videoclips, spots publicitaris, curtmetratges, gravacions musicals en estudi, doblatges, fotografies i en aquesta ocasió participen els alumnes del nou cicle d'Animació 2D, 3D, Jocs i Entorns Interactius. Totes elles han estat realitzades com a treballs de les diferents assignatures que s'imparteixen als cicles formatius d'Imatge i de So.

En paraules del cap de departament, Natzari Lorente, “la Mostra és l'esdeveniment on s'ha de poder descobrir treballs d'alta qualitat, on també, interactuen els distints cicles d'Imatge i So impartits al Veles e Vents, treballant en equip per a posar en escena un espectacle únic”. Per al director del centre, Toni Fornet, “la cita del dimecres és un moment ideal per trobar-nos totes aquelles persones que creiem en la formació professional entorn un esdeveniment que demostra l’interessant d’aquests ensenyaments i com, des dels centre públics, oferim formació laboral amb la realització de productes que per la seua qualitat poden estar a qualsevol mitjà de comunicació o espectacle”.

Ensenyament públic

Accés a Intranet per al Professorat